Lil Wayne teams Up with J Prince Against Birdman “BIRDMAN WILL PAY THE MONEY”

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Lil Wayne teams Up with J Prince Against Birdman “BIRDMAN WILL PAY THE MONEY”

Comments

Avery c says:

everybody's talking about J Prince personal life that's not a good look for him….. this is somewhat snitching

Kenny Jones says:

j prince straight up gangsta mafia style gangsta u kno he came too help drake niggas back off from drake birdmen probably think he gangster j Price is triple gangster

Emma Isabella says:

wanna make a video viral on YOUTUBE??
just try the site (AUTHENTICPLAYS D O T C O M)
and be famous just within days..

Michael Murda says:

lol niggas can't be serious birdman from New Orleans Texas no how them boys get thats a half a billion dollar nigga

Christian Pittman says:

baby from the murder capital of the world where niggas don't give a fuck about you your boy or your girl….his hole fam done been killed already baby Don't care and slim is respected by the hole state of Louisiana period niggas never dissed or mentioned slim ever it's a reason for dat

fresh cutta says:

rap alot gansta shit from day 1

Big Dog says:

Haha people WHO'S not from new Orleans really don't understand who birdman is birdman is a real GANGSTER butt soon the world will find out if he fuck wit birdman & EVERYBODY keep on talking bout some got damn p.diddy birdman & p.diddy are 2 different people

Big Dog says:

Haha people WHO'S not from new Orleans really don't understand who birdman is birdman is a real GANGSTER butt soon the world will find out if he fuck wit birdman & EVERYBODY keep on talking bout some got damn p.diddy birdman & p.diddy are 2 different people

Big Dog says:

Birdman don't give a fuck about no got damn j.prince

Michael Thomas says:

Birdman been Robbing his artist since the late 90s this is nothing new Don't believe the hype.

Malice Thompson says:

Shit is about to get real in the SOUTH!!

Leroy Foster says:

Baby is not paying….

greg william says:

I bet $100 Birdman dont pay. They Balla Blockin. They shot up The Game Benz, but they can't touch Bird; SENSITIVE ASS ISSUE THOUGH, Weezy really want/need them $50 million, he trying his hardest to get it. Wayne got to show some Respek to Birdman or all this is scripted.

Write a comment

*